Sponsra tennisen i Mölle

Mölle Tennisklubb är en ideell förening. Partnerskap med lokala företag och sponsorstöd betyder mycket för klubben och gör det möjligt för oss att fortsätta utveckla verksamheten och anläggningen. Stora som små. Vår ambition är att etablera långsiktiga samarbeten som ger ömsesidiga fördelar - för er som företag, våra medlemmar och vår tennisverksamhet.

Som idrottsförening i Mölle och Kullabygden med anor tillbaka till tidigt 1930-tal vill vi gärna bidra till att näringsliv och idrottsliv har en nära relation och samarbete för att säkra att vår bygd är levande. Vi hoppas att vi med kreativa förslag till samarbete, tillsammans kan säkra ett framtida aktivt by och föreningsliv.

Som enskild person och familj kan du också bidra till klubben. Du gör så genom att sätta in pengar direkt på vårt Bankgiro (5309-6269) och ange sponsring. Som tack, kan du få ditt namn på skylt i klubbhuset, hemsidan om du så önskar.

Vi pratar gärna vidare om hur ett samarbete skulle kunna se ut. Hör av dig till Malin Kahl Lagergren (stylseledamot) för dialog och mer information.